Direktlänk till inlägg 19 december 2009

FEST ikväll.....

Av Peter - 19 december 2009 14:05

Idag, eller i kväll iaf är det så dags för oss att ha fest för vår mamma som fyller 60 år på tisdag!!! Som vanligt är det min syster som hållit i det mesta, bokat, fixat, trixat och ordnat!! TACK Nettan!!!!! Min pappa och min älskling har OCKSÅ hjälpt till en hel del, men utan min syster hade det INTE blivit NÅGOT!!!!


Camilla har verkligen hjälpt till hon med, med dukningen, bakning av kladdkakor, sytt "fodral" till mammas opererade fingrar m.m Själv har jag typ "bara" skrivit en sång, tänkt ut ett tal och så... Hmm.... Känner mig nästan elak mot de andra, men hoppas mamma och alla gäster kommer minnas kvällen med glädje.... LÄNGE...


Mia kommer dit för middagen och lite annat smått och kul, sen åker hon hem med vår sessa som ska sova där hos henne och Mimmi, det tackar vi givetvis extra för...( Och Jennifer också, som verkligen gillar "SIN" Mia).


Lär väl vara aningen bakis i morgon, men ska självklart hjälpa till med städningen i lokalen i morrn...


Får se hur mycket mer jag orkar/ hinner blogga i helgen??


Ha det så bra i helgen "alla" läsare,ler... Det ska jag iaf!!!!


Is fed up of waiting for the party.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 6 april 2010 20:05

En sak jag har lärt mig under alla år, inom förhållanden, såväl kompis som kärleks, eller på arbetet, umgängeskretsar i övrigt, är att folk reagerar och aggerar väldigt olika i olika situationer.   Vissa som blir beskyllda/anklagade för saker och...

Av Peter - 5 april 2010 22:09

Vid tio tiden på långfredagen hämtade syster och svåger upp oss här hemma. Då hade C redan varit och lämnat J hos mormor och morfar, och det gick jättebra!! Hon skulle vara där i hela 4 dagar, vilket jag var lite nervös och orolig inför, måste jag ...

Av Peter - 27 mars 2010 20:35

Jaha ja, mitt under Earth Hour, när alla ska släcka, stänga av, spara energi m.m, så börjar JAG alltså blogga!!!! Ja, jag är väl en skitstövel då, men måste ju passa på när jag hinner och har lust!!!   Igår hämtade jag sessan på dagis och så åk...

Av Peter - 24 mars 2010 11:07

Ja, det här med bloggandet, känns mer som ett nerlagt kapitel i livet. Jag HINNER fan inte skriva, och tycker inte jag har något att skriva om heller...   Men är hemma idag, för jag kräktes igår, hade feber, huvudvärk, ont i ryggen m.m, men inget...

Av Peter - 10 februari 2010 18:38

Så sitter man då här vid bloggen igen efter en ganska lååång tid.... Känns som man nästan glömt bort hur man "gör" nu när man aldrig hinner med det. När man gick hemma och Jennifer var på dagis så funkade det bra, nästan som terapi, eller iaf en vä...

Skapa flashcards