Direktlänk till inlägg 25 december 2009

God fortsättning....

Av Peter - 25 december 2009 10:30

Så är nu julafton avklarad, och det blev lugnt, skönt och bra!!


Men först några korta ord om mamma´s fest!!! Den blev HELLYCKAD!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma och ALLA gäster verkade verkligen vara nöjda, och då är det mest Nettan´s förtjänst, men även pappa´s och min älskling Camilla, som var såååå duktig på festen och servade alla , plockade, fixade och donade... Hon satt knappt ner på hela kvällen! Tack tjejer för allt ni gjorde.


Trubaduren som kom var också helt underbar, fan vad bra han var, suverän med Jennifer och såg till att hon fick stå i centrum ett tag och sjunga inför alla..



Igår var det alltså julafton! Vi åkte först över till Mia för lämning och hämtning av klappar, sen till Faster Netta och Bias, för detsamma. Sen åkte vi till svärföräldrarna och firade där först, med god mat, trevligt sällskap och fina julklappar!!!

Sen som värsta taikonfamiljen, in i bilen med alla och allt för vidare till mina föräldrar, som i år firade själva med "bara" min farmor och farfar där. Det var också trevligt, och efter att Camilla skjutsat hem gamlingarna, åkte vi till faster o farbror igen, och blev där nån timma innan vi slutligen kom hem igen...Puuuhhh...

Jobbigt med slit o fläng, men trevligt.... Nu bär det strax av igen för vidare äventyr..


Vi hörs....


God fortsättning alla vänner!!!

 
 
Ingen bild

camilla

25 december 2009 21:48

Både festen och julafton har varit lyckade... Sessan har verkligen fått glänsa båda dagarna... Vi älskar dig! Pussar din tjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 6 april 2010 20:05

En sak jag har lärt mig under alla år, inom förhållanden, såväl kompis som kärleks, eller på arbetet, umgängeskretsar i övrigt, är att folk reagerar och aggerar väldigt olika i olika situationer.   Vissa som blir beskyllda/anklagade för saker och...

Av Peter - 5 april 2010 22:09

Vid tio tiden på långfredagen hämtade syster och svåger upp oss här hemma. Då hade C redan varit och lämnat J hos mormor och morfar, och det gick jättebra!! Hon skulle vara där i hela 4 dagar, vilket jag var lite nervös och orolig inför, måste jag ...

Av Peter - 27 mars 2010 20:35

Jaha ja, mitt under Earth Hour, när alla ska släcka, stänga av, spara energi m.m, så börjar JAG alltså blogga!!!! Ja, jag är väl en skitstövel då, men måste ju passa på när jag hinner och har lust!!!   Igår hämtade jag sessan på dagis och så åk...

Av Peter - 24 mars 2010 11:07

Ja, det här med bloggandet, känns mer som ett nerlagt kapitel i livet. Jag HINNER fan inte skriva, och tycker inte jag har något att skriva om heller...   Men är hemma idag, för jag kräktes igår, hade feber, huvudvärk, ont i ryggen m.m, men inget...

Av Peter - 10 februari 2010 18:38

Så sitter man då här vid bloggen igen efter en ganska lååång tid.... Känns som man nästan glömt bort hur man "gör" nu när man aldrig hinner med det. När man gick hemma och Jennifer var på dagis så funkade det bra, nästan som terapi, eller iaf en vä...

Skapa flashcards