Alla inlägg den 1 november 2009

Av Peter - 1 november 2009 09:01

Lämnade sessan hemma hos mamma och pappa igår ikväll, hon fick bestämma själv om hon ville åka med hem eller sova hos Faffa o fammo, hon valde efter viss tvekan det senare. Vi kom hem här och kunde bara VARA, prata i telefon, titta på tv, käka chips. Vi fick en utförlig rapport av syster från stortävlingen, och jag tror att de får med sig C nästa gång.


TYVÄRR slutade inte kvällen riktigt så mysigt och gosigt som vi hade hoppats, C började må riktigt illa, kräkilla, lite feber och så.... Usch!! Men hon var vaken till runt 23 iaf,ler...


I natt skrämde hon även livet ur mig när hon panikartat petade på mig med ca 200 "pet" i sekunden, och hade fått kramp i vaden, så man fick på värsta fotbollsmanér böja upp foten och stretcha ut den.

 

DÄREMOT fick vi en HELT UNDERBAR söndagsmorgon tillsammans, hon mådde mycket bättre, vi fick sova ut, var barnfria, och kunde verkligen gosa, mysa och ha det skönt. TACK ÄLSKLING, DU ÄR UNDERBAR!! Nu ska vi fortsätta ha mysmorgon med frukost och lite slapp.


Sen ska jag in och kolla på fotboll på Stadion, och det viktigaste är ju egentligen inte att greja kval, även om det vore riktigt nice, utan att Ajk Sålllna INTE får vinna!!


Puss o kram alla nära och kära, och HATA AIK!!!!


Älskar mina tjejer C & J.

Ovido - Quiz & Flashcards