Alla inlägg den 6 november 2009

Av Peter - 6 november 2009 10:41

Äntligen fredag, inte för att det gör nån jätteskillnad för mig som går hemma fortfarande, men nu får ju älsklingen vara ledig ett par dar iaf. C stänger idag, så då blir hon rätt sen, men det ska nog gå bra.


I morse var J med pappa hos kiropraktorn, och det tyckte hon var spännande, men hon var jätteduktig, fick låna en nalle som hon höll i medan B knäckte och knakade på pappas rygg. Sen åkte vi till farbror T´s jobb och busa med grabbarna, och hon fick köra ut en bil med farbror T, det tyckte hon var jättekul. Sen ner till bowlinghallen och busa med kusin J och busJocke och Rune, och sen hem igen för blöjbyte och snart vila!!!


Johan kommer hit oxå på e.m och lämnar min biljett till fotbollen, och så måste jag handla till middan, vi ska ha Mia här ikväll på middag, så det blir nog kött och pommes av nåt slag?


C mådde mycket bättre idag så hon gick alltså o jobbade, vilket ju är bra, men jag skulle nog velat haft henne hemma ändå,ler..


Mina två älsklingar ger mig så mycket, utan att egentligen behöva göra eller säga så mycket, det räcker med att de finns där, så blir jag trygg, lycklig och nöjd.


Tack mina sötnosar för att ni finns i mitt liv!!!!!


Ser fram emot en lugn helg, vi ska på middag i morgon i Jakan, vilket alltid brukar vara trevligt och gott, sen blir det nog en hel del mys och gos,ler... HOPPAS IAF!!!!


/ Later.

Ovido - Quiz & Flashcards