Alla inlägg den 5 november 2009

Av Peter - 5 november 2009 09:26

Fy fan för den här årstiden!!!!

Allt är blött, grått, trist och kallt!! Stod ute i kö igår utanför vaccinationen, i ca 1 timma och 15 min, och det var KALLT SOM I ETT ESKIMÅARSLE!!!! Hatar verkligen den här årstiden och det här vädret, enda possitiva är på kvällarna när man kanske tar ett mysigt, varmt bad med älsklingen, tänder massor av ljus och sen får krypa ner i den sköna sängen och mysa in sig...nice.


Ska hämta vinterdäcken idag, inte för att jag tror det blir vinterföre just nu, utan för att jag nu nästan jämt har J i bilen, och då vill jag hellre vara safe than sorry, ni som har barn förstår säkert vad jag menar?


Idag slutar älsklingen tidigt, och vi ska hämta hennes klot på PS, och titta lite på en tre-klotsväska, som jag tänkte köpa till henne i för tidig julklapp.


I natt kom J över i vår säng tidigt, men det är faktiskt rätt mysigt, hon sover ju så ofta i sin säng hela nätter och har ju gjort det nästan hela tiden, så nån gång ibland är det ok, tycker vi.


Finns inga gränser/ begränsningar hur mycket jag älskar mina två underbara sötnosar här hemma, även om jag ibland blir irriterad på båda två,ler... så är ni mitt ALLT!!!


Kramar i höstrusket! 


PS. Tack ännu en gång till min svägerska Sandra....du vet varför,ler... Me like alot!! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards