Alla inlägg den 19 november 2009

Av Peter - 19 november 2009 08:43

Fattar inte hur man kan vara så här trött som jag är på mornarna nu. Helt medvetslös känns det som, kanske är det mörkret och det gråa och trista som gör det..

J hostade så hon nästan kräktes igår, men hon var jätteduktig och fick upp allt äckligt slem. Sen fick hon sova hos oss, vilket både jag och älsklingen faktiskt tycker är lite mysigt. I morse låg hon med fötterna upp mellan oss och huvudet nedåt, så hon rör ju iaf på sig under natten,ler.. Hon fick välling strax före kl sju, men ville absolut ha den i hennes säng, sen somna hon om, och fick sova till halv åtta.


Morgonbestyren ordnas sen till dagis, hon trivs såååå bra där med kompisar och fröknar.


Sen ska jag iväg till min lilla mor och åka och handla med henne, då hon nu har gips på armen och har svårt att köra bil. Sen har jag inte så mycket inplanerat just idag, och C ska hämta på dagis idag då hon själv slutar tidigt.


Måste bara få säga till DIG ÄLSKLINGEN, Tack, det går bra nu,ler... Du vet vad jag menar!! Du och jag för evigt!


C YA´....

Ovido - Quiz & Flashcards