Alla inlägg den 10 november 2009

Av Peter - 10 november 2009 13:48

Idag den 10/11 vill jag passa på att säga grattis till Johan som fyller 39 år, samt till min lilla farfar som fyller 87 år... Hurra, hurra, hurra, hurra.. Var hos J en snabbis på f.m och tog en fika, fick även lunch där...pannkakor med hallonsylt...Mmmmmums.

När mina två raringar kommer hem ska vi äta, sen åker vi en sväng till farfar och firar lite..


Annars känns det som det mesta gått i stå just nu....jävla arbetsförmedling med sina "regler", men jag ger inte upp, jag SKA hitta nåt snart, men vad???


På lördag fyller systrami år, så då ska vi dit en stund, men först ska C spela två matcher, men börjar nog enligt eget önskemål som reserv på den ena!


Tänk om man hade MYCKET pengar..... Då skulle vi få det sååååå bra, vi har såna planer och drömmar, så då skulle ALLT kunna uppfyllas.... Hmm.... Drömma får man väl iaf??


ÄLSKAR DIG, CAMILLA, JAG ÄLSKAR DIG JENNIFER, OCH JAG ÄLSKAR ATT DJURGÅR´N KLARADE SIG KVAR!!!!

(Jan Tauer for president,hahaha...)


C YA´


Ovido - Quiz & Flashcards