Alla inlägg den 3 november 2009

Av Peter - 3 november 2009 09:42

Nu är det tisdag, jag har precis lämnar J på dagis för att sen direkt åka till Benke, (min kiropraktor), för andra dagen i rad. Ryggen känns genast mycket bättre, vilket är såååå jävla skönt!! Hatar att ha så där i ryggen, man blir låst, kan inte röra sig normalt, inte ta hand om J på det sätt man vill, inte sitta ordentligt, fy faaan, spyr snart på min rygg...... fast då måste jag ju vara väldigt vig, kom jag på..


Älsklingen ska in på nån kurs i stan i kväll, så jag och J blir själva till läggdags, men det är rätt mysigt, är ju ALDRIG några problem! C hade ont igår, låg med riskudde på magen, usch tycker så synd om henne. Vill hjälpa, men kan ju inte, men ändå säger hon helt plötsligt igår kväll: Tack för att du finns här för mig och är så snäll!!!!! Tack för VADÅ???? Jag kan ju inte göra nåt för henne just nu, men hon känner kanske att jag stöttar och försöker hjälpa med det jag kan, och det är ju alltid kul att få uppskattning!! Puss min älskling, hoppas du snart mår bättre!


Ska nog luncha med Johan idag tror jag, då jag inte har nåt inbokat. VD på företaget ringde igen i morse, han hade fortfarande inte hört ifrån A.F, och inte heller jag. Han mailade dem nu, och skickade även det till mig... Hahahaha, där var det ord o inga visar kan jag lova, störtskön snubbe!!


Kollade på Ullared igår, vilket jävla ställe, har aldrig varit där själv men vi pratar om det. Nu ska C och syrran dit i slutet av denna månad, så vi får väl åka tillsammans en anna gång, om jag inte kan nu.


Första kvalmatchen är i morrn nere i Slöddertälje, på Jallavallen, sen retur på Stadion på söndag. Har biljett och ska dit!! HEJA DIF!!!!


Saknar min underbara sambo nu, vill att hon ska vara ledig så vi kan umgås, gosa och bara vara.


Älskar ER  C & J. /PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards