Alla inlägg den 4 november 2009

Av Peter - 4 november 2009 20:29

Kan man må så in i helvete jävla bra som jag gör nu, och ÄNDÅ må så jävla dåligt???


Jag har VÄRLDENS BÄSTA, FINASTE ÄLSKLING, och en helt UNDERBAR, FANTASTISK dotter, så mitt LIV är HELT UNDERBART!!!!

Men så finns det massa grabbar som kallar sig FOTBOLLSPROFFS, som totalt viker ner sig, beter sig som odugliga jävla amatörer, och skämmer ut sig själva och OSS trogna!! FY FAAAN!!!! Överbetalda jävla nollor är vad ni är, ta er i kragen för i helvete, visa lite jävla stolthet, ta erat förbannade jävla ansvar, och GÖR NÅT!!!!


Hade jag inte mått så jäkla bra för övrigt, tack vara mina underbara älsklingar här hemma, så hade jag fan hängt mig..... men det borde vara ni som skulle göra det.(asså ni som spelar i blå-randigt och skämmer ut er!!)


Kom på helt plötsligt, att älsklingen och jag nu har vaccinerat oss idag, så nu är iaf DET avklarat..Jippie....eller nåt?


Tack min älskling för att du finns där för mig och allt mysigt, snällt, gosigt du gör för / med mig.

DU ÄR UNDERBAR!!!!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards