Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Usch.... mår inge bra!!!

Av Peter - 13 november 2009 10:09

I natt vaknade Jennifer av att hon hostade så mycket att hon nästan kräktes...usch stackar´n. Vi bestämde att hon skulle vara hemma med mig idag, men när jag vaknade i morse så mådde jag piss!!! Ont i halsen, snuvig, huvudvärk, seg i kroppen, allmänt risig.... Tog oss en liten sovmorgon, sen pallrade jag mig till sist upp. Tog en tablett och gjorde frukost, och mår nu bra mycket bättre, men är inte helt ok, känns det som.


Tack älskling för att du tog henne i morse, med vällingen och så... UPPSKATTAS enormt!


Ska försöka orka iväg och handla lite sen, vi ska ha M på middag i kväll och så ska hon färga håret på ÄLSKLINGEN!!

Jag gillar sååååå mycket hennes "nya" hårfärg och kan inte tänka mig hennes som blond igen, det här är verkligen HON!!!


Nu ska jag försöka orka med att leka lite med sessan, men just nu saknar jag C nåt enormt,ler... KOM HEM NU, ÄLSKLING!!!


Får se om jag orkar och hinner skriva mer under dagen/kvällen??


Over n out!

 
 
Mia

Mia

13 november 2009 14:04

Nej, men vad nu då....du får inte vara sjuk!!!!

Hoppas det går bra ändå att jag kommer över. Annars får du säga till, lova det!

Kram, kram...

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter

13 november 2009 15:19

Du är så välkommen så.... Du ska ju göra min älskling ÄNNU snyggare,ler....
Jag mår bättre nu, är bara lite snorig och frusen nu...

Kram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 6 april 2010 20:05

En sak jag har lärt mig under alla år, inom förhållanden, såväl kompis som kärleks, eller på arbetet, umgängeskretsar i övrigt, är att folk reagerar och aggerar väldigt olika i olika situationer.   Vissa som blir beskyllda/anklagade för saker och...

Av Peter - 5 april 2010 22:09

Vid tio tiden på långfredagen hämtade syster och svåger upp oss här hemma. Då hade C redan varit och lämnat J hos mormor och morfar, och det gick jättebra!! Hon skulle vara där i hela 4 dagar, vilket jag var lite nervös och orolig inför, måste jag ...

Av Peter - 27 mars 2010 20:35

Jaha ja, mitt under Earth Hour, när alla ska släcka, stänga av, spara energi m.m, så börjar JAG alltså blogga!!!! Ja, jag är väl en skitstövel då, men måste ju passa på när jag hinner och har lust!!!   Igår hämtade jag sessan på dagis och så åk...

Av Peter - 24 mars 2010 11:07

Ja, det här med bloggandet, känns mer som ett nerlagt kapitel i livet. Jag HINNER fan inte skriva, och tycker inte jag har något att skriva om heller...   Men är hemma idag, för jag kräktes igår, hade feber, huvudvärk, ont i ryggen m.m, men inget...

Av Peter - 10 februari 2010 18:38

Så sitter man då här vid bloggen igen efter en ganska lååång tid.... Känns som man nästan glömt bort hur man "gör" nu när man aldrig hinner med det. När man gick hemma och Jennifer var på dagis så funkade det bra, nästan som terapi, eller iaf en vä...

Ovido - Quiz & Flashcards