Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Peter - 13 oktober 2009 21:56

Nu är även jag här!!!

Känns jävligt löjligt och patetiskt måste jag säga, men jag gör ett försök så får vi se hur länge jag pallar eller vad det blir av det hela.


Kommer nog vara rätt "bred" i mina inlägg, allt från sport, till vänskap till familjeliv och relationer.....


Kan redan nu säga att det jag skriver här, är det jag känner, som jag tycker och tänker, och om det är någon det inte passar så ber jag er ödmjukast att skita i att gå in här. Det kommer skrivas en del bra, en del mindra bra saker, om saker, personer, händelser eller situationer.


Just nu går jag hemma arbetslös, så det kanske blir en del nu i början om jag känner att jag har något att skriva om, men kanske blir det mindre senare när man hittat ett jobb, och skaffat sig ett "liv".

Börjar inte mer djupt än så här, utan återkommer mer senare när man blivit varm i kläderna.


Men som jag skrev: Känsliga, lättstötta eller totalt humorbefriade människor gör säkrast i att hålla sig härifrån!


Over n out!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards