Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Peter - 31 oktober 2009 14:36

Jaha ja, då är det alltså lördag nu... Halv tre är klockan och jag är ensam hemma. C och J åkte tidigt i morse till E-tuna. Själv var jag ner i hallen och kollade på Hovslaget. Inget skönspel direkt, och gamla Runa var bäst i den starten på 1289. Tobbe och Nettan är i Nyköping för Super-Sixxxxxx, men det går väl så där för Tobbe och rätt illa för Nettan, men nu VET man ju att hon har FEL klot. Hon har ett 15 pounds i stället för 14, stod fel på kartongen tydligen.

Har inte varit någon bra helg hittills, jag har ont i ryggen och INGET kul har hänt, men det är ju en stund kvar på helgen, så jag hoppas NÅT kul händer.


Snart fyller vår lilla underbara dotter 2 år, kan knappt fatta att det gått så fort, hon har blivit sååå stor. Pappa är stolt över henne. Mycket som man tyckte var jobbigt, svårt, läskigt i början, garvar man åt idag. Nästa gång vet man mer och kommer ta det på ett helt annat sätt tror jag,... OM det blir nån nästa gång,ler??


Good afternoon Sweden.... Werever you are..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards