Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Peter - 23 oktober 2009 14:48

Sitter här hemma, klockan är kvart i tre, fredag.... Väntar på att min underbara älskling kommer hem, hon slutar NU!!

Vi får kanske en timma ca ihop innan sessan kommer hem med Mia, tror hon tycker det är jättekul att Mia hämtar och att de ska gå hem med vagnen. Vi kanske hinner sitta ner en stund, bara slappna av och gosa lite??...Mmmm


Ser på min statistik att det varit 90 besökare inne här sen jag började, varav 12 unika bara idag....UNDRAR vad det är för folk som går in? Vore kul att få veta, vad tycker dem, varför läser de här?? Vissa lämnar ju kommentarer, men bara de närmsta, och det är ju bevisligen fler som tittar in...Hmm..


Ser fram emot en sjukt mysig fredag, med mina älsklingar, middag, med Mia här, och en del TV, MASSOR av tända ljus, och med mycket myyyyys ikväll.


KÄRLEK!!!

 Älskar ER så sjukt mycket C och J.

Puss

Av Peter - 23 oktober 2009 08:35

Idag fick lilla sessan sova ända till tjugo i åtta!!! Hon var trött och behövde säkert det, vill jag inbilla mig.

Lämnade sessan och det gick jättebra.... som vanligt nu för tiden! Hon strålade i hela ansiktet, för idag ska ju hennes kompis Mia hämta henne på dagis, det ser hon sååååå mycket fram emot. Men jag undrar vem som ser mest fram emot det, hon eller Mia, ler.??


Själv ska jag handla lite och fixa lite under dagen, men vädret suger big time!! Sen blir det middag på kvällen, och Mia ska äta här hos oss. Kött, pommes, vitlökssmör och bea blir det nog...


Ser även fram emot lite extra med min älskling i kväll... kanske lite massage, mys och gos och MASSA KÄRLEK!!!


Får se hur jag gör i morrn, om jag kollar tjejerna i Mistral och SEN åker till Arlanda för Re-union med gamla crosspolare som tävlade på 80-talet, beror lite på vädret också!


Vet ni????...... Jag ÄLSKAR ER, Camilla och Jennifer...Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards