Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Peter - 26 oktober 2009 08:46

Usch, hade absolut ingen lust att gå upp i morse, pissväder, grått o regnigt, och så var jag trött!!


Var en synnerligen lyckad helg, med aktiviteter på dagarna, mest bowling dårå, men ändå, mys och samkväm på kvällarna. God mat och trevligt sällskap, vad mer kan man önska??

Mår så OTROLIGT BRA just nu!! Livet känns underbart och ibland känns det nästan FÖÖÖÖR bra, men det är det ju inte.... Jag förtjänar att må så här,ler....tycker jag iaf.


Ska hämta C på jobbet idag och sen ska vi hämta hennes bil som är på verkstad. Ska även till Lövsta en sväng eller två och kasta lite skräp från gårdagens rensning!


Tänker även på min lilla mor som ska opereras idag, men det är inget allvarligt, och det går nog bra... Hon gnäller ju aldrig, så varför nu??


Gillade söndagskvällen enormt, då min lilla buse till sambo visade sig vara på ett synnerligen gott och glatt humör.

Du är rolig du darling!


Later 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards