Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Peter - 17 oktober 2009 23:29

Idag har vi varit nere i bowlinghallen mest hela dan känns det som... Först lirade tjejerna i Mistral mot Elan från Hudik, och vann en tuff match med 11-9, där sista rutorna avgjorde till "vår" fördel... Där gjorde syster och Milla en stabil avslutning som bärgade segern.

Sen hem, käka lunch och vila sessan, sen ner igen för herrarna i Hovet, som gick en lika spännande match mot Hellas, och också där avgick "vi" med seger 11-9.


Sen åkte vi med syster med familj till City Gross och storhandlade, sen hem till dem för GOOOOOD middag!!!!

Tack syster och svåger för god middag och trevligt sällskap!


Vi kom hem runt kl 21 och Sessan stupade i säng när hon väl kom ner i den,ler.. skitungen!!

C tog ett bad och jag satt med henne en stund, mysigt att se henne där i badet.


Vi gick in i sängen tidigt, C somna som vanligt på två röda, tätt intill mig, jag kollade fotboll/ Catwoman och Cocktail,ler... Kluven..


Var inte sovatrött, så passa på att gå upp och blogga lite. Ska nu krypa ner i värmen hos min älskling, hålla om henne och sova skönt.


Later....

Av Peter - 17 oktober 2009 08:58

Sååå.... Nu var så fredagen över, och vad gav den då?? Jo, en hel del faktiskt.

Var först på intervju på det där jobbet och det gick superbra. Får se nu om A.F kan gå in med en del så tror jag det är klart!!! SKÖÖÖÖNT!!!


Sen hämta min underbara lilla tjej på dagis och sen hem o förbereda maten. C jobbade till 16:30 men var hemma strax efter halv... Mysigt när hon kommer, både jag och Jennifer blir så glada när hon kommer, nästan som två hundar som väntar på sin matte innanför dörren, ler... Jag hade gjort tacos på "mitt" sätt, vilket var jättelänge sen, och det var uppskattat. Mitt sätt som jag ibland gjorde förr är: Blanda den stekta och kryddade köttfärsen direkt i pannan, med majsen, löken och den rivna osten!!! Blir lite "kladdigare" kanske men är väldigt gott, och så blir det inte så många skålar på bordet och mindre disk,haha..


Sen åkte vi till salongen och lämna ett paket till "faster" som var där o frissa sig, sen hem till faffa o fammo o busa och fika, för att sen åter åker till faster med familj, Jennifer fick bada och var HELT galen ett tag framför tv´n med bus och lekar. Vid nio tiden åkte vi hem och Jennifer somnade som en stock!! Jag och Cgick in och la oss vid halv elva, men inte för att sova, vi kolla på tv där inne och myste, gosade och hade det allmänt nice... Me like!!!


Imorse gjorde jag frukost åt mina älsklingar, och snart ska vi åka ner till bowlinghallen för ett x antal timmar där...

Faffa o fammo ( farfar och farmor) kommer ner och även Mia kanske kommer, så jag lär få en hel del hjälp med Jen!


På återseende!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards