Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Peter - 19 oktober 2009 09:53

Måndag...... Var såååå trött i morse när älsklingen sa att det var dags att gå upp! Spelar ingen roll att man har en söt, charmig och glad dotter och en underbar sambo/ flickvän, ibland VILL man bara inte gå upp!!

Så vad har då denna vecka att erbjuda?? Ja, jag får förhoppningsvis svar på hur det blir med jobbet, men det känns jäkligt bra iaf, efter mitt samtal med VD´n.

Har fortfarande lite ont i ryggen och det suuuuger big time! Sen har nog både jag och C något i kroppen som inte verkar ge sig, lite småhängiga så där, men, men...


Hade en riktigt mysig söndagskväll med skratt, gos och mys... Det går bra nu,ler..

C somna som vanligt i mina armar och det är såååå mysigt, få värma henne och få ligga bakom henne och bara mysa och må bra.... Livet är underbart och härligt igen! Det har VI BÅDA verkligen saknat, och vi njuter i fulla drag nu, HÄRLIGT!!

Älsklingen kom hem med en LÅÅÅÅÅNG lista från syrran i går, lär bli dyrt, men vi har en mysig och varm vinter att se fram emot.

I kväll spelar Djurgårn borta mot BK Arslet, vid vinst har vi liiiiite hopp om att iaf greja kval, vid torsk är vi nere i Superettan!!! Heja IFK Glenn i kväll mot Gröthalsarna, blir tufft på bortaplan, men heja, heja, släpp inte iväg råttorna nu!!! Hejar på Göteborg nu resten av säsongen, bara INTE råttjävlarna vinner!!


Längtar redan efter att mina älsklingar kommer hem, jag mår bra med dem!!


Later

HATA AIK!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards