Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Peter - 30 oktober 2009 22:00

Jaha, så är det då fredag kväll...

Vi hämtade J tidigt på dagis och lämnade henne hos far och mor som skulle ta med henne hit sen till middagen och åkte sen och beställde nytt klot åt C och lämna in det gamla på renovering.

Sen vidare till Coop för handling, och sedan hem och laga mat. Syster kom inte, men mamma och pappa kom, och vi hade förrätt och god varmrätt...iaf tyckte jag det. Pappa hade några öl med sig som vi delade på...GOTT!!!


När de hade åkt var det lugnt, C och J badade, sen var det sängen för lilltösen. Vi låg också där inne och kollade på Idol, sen myste vi lite.... C ska upp tidigt i morgon för avfärd mot E-tuna, så nu sover familjen och jag har TRÅKIGT!!, men men, blir kanske roligare under helgen?


Åker nog ner till hallen en stund och kollar på Jocke i morgon. Nu ska jag in i sängen och kolla på tv.


C ya´


Av Peter - 30 oktober 2009 09:10

ÄNTLIGEN!!!!.... Fredag idag, jippie. Älsklingen slutar tidigt, kanske redan till lunch??

Ska hämta sessan på dagis direkt efter vilan, sen lämna henne hos fammo o faffa, så vi kan åka till PS Bowling i lugn och ro. C ska beställa/ köpa nytt klot samt renovera ett gammalt.


Så som hon spelar just nu tycker jag verkligen hon är värd det, att få nåt nytt, så hon kan variera sitt spel mer om det är svåra banor. Sen hasta iväg och handla, för vi ska ha mor och far på middag i kväll, även systrami kanske kommer, då hon är själv i kväll. Tobbe ska spela tävling i Rinkeby med Kludden och Coco..Lycka till boys!!

Coachen stöttar hemifrån.


Min duktiga älskling fick ihop 1105 rent och 1297 med Hcp igår, vilket gav ett snitt på 184 ca, vilket är suveränt, då hennes snitt annars ligger runt 172 tror jag. Sen är hon inte direkt van att spela 6 st serier, så att en dipp kom i sista är inte direkt förvånande, men synd!! Jag är stolt över dig älskling!!!


Får se om C o J åker med mommo till E-tuna i morrn?? I så fall åker jag nog ner i morgon f.m och kollar på Jocke som spelar Hovslaget. Sen på söndag är det match på STOCKHOLMS STADION, vinst mot Brofästet FF, så är det klart för kval... HOPPAS, HOPPAS....KOM IGEN NU GUBBAR, VISA LITE JÄVLA VILJA OCH KUNNANDE, för en gångs skull.


Hoppas på en HEL del kärlek, mys, gos och smek med älsklingen i helgen. Vi har det så otroligt bra nu, vi är lyckliga, synd bara att EN förälder på C´s jobb ska förstör aså pass mycket!! Skit i henne nu gumman, dumma människor kommer alltid finnas, dyka upp och göra allt för att trampa på, eller förstöra för andra. Stå över det, visa att VI inte sjunker till sån nivå!!


Avslutar för denna gång, med att som vanligt säga: JAG ÄLSKAR ER, Camilla och Jennifer, ni är mitt ALLT!!!!!!!


KRAM.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards