Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Sköööna fredag!!

Av Peter - 30 oktober 2009 09:10

ÄNTLIGEN!!!!.... Fredag idag, jippie. Älsklingen slutar tidigt, kanske redan till lunch??

Ska hämta sessan på dagis direkt efter vilan, sen lämna henne hos fammo o faffa, så vi kan åka till PS Bowling i lugn och ro. C ska beställa/ köpa nytt klot samt renovera ett gammalt.


Så som hon spelar just nu tycker jag verkligen hon är värd det, att få nåt nytt, så hon kan variera sitt spel mer om det är svåra banor. Sen hasta iväg och handla, för vi ska ha mor och far på middag i kväll, även systrami kanske kommer, då hon är själv i kväll. Tobbe ska spela tävling i Rinkeby med Kludden och Coco..Lycka till boys!!

Coachen stöttar hemifrån.


Min duktiga älskling fick ihop 1105 rent och 1297 med Hcp igår, vilket gav ett snitt på 184 ca, vilket är suveränt, då hennes snitt annars ligger runt 172 tror jag. Sen är hon inte direkt van att spela 6 st serier, så att en dipp kom i sista är inte direkt förvånande, men synd!! Jag är stolt över dig älskling!!!


Får se om C o J åker med mommo till E-tuna i morrn?? I så fall åker jag nog ner i morgon f.m och kollar på Jocke som spelar Hovslaget. Sen på söndag är det match på STOCKHOLMS STADION, vinst mot Brofästet FF, så är det klart för kval... HOPPAS, HOPPAS....KOM IGEN NU GUBBAR, VISA LITE JÄVLA VILJA OCH KUNNANDE, för en gångs skull.


Hoppas på en HEL del kärlek, mys, gos och smek med älsklingen i helgen. Vi har det så otroligt bra nu, vi är lyckliga, synd bara att EN förälder på C´s jobb ska förstör aså pass mycket!! Skit i henne nu gumman, dumma människor kommer alltid finnas, dyka upp och göra allt för att trampa på, eller förstöra för andra. Stå över det, visa att VI inte sjunker till sån nivå!!


Avslutar för denna gång, med att som vanligt säga: JAG ÄLSKAR ER, Camilla och Jennifer, ni är mitt ALLT!!!!!!!


KRAM.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 6 april 2010 20:05

En sak jag har lärt mig under alla år, inom förhållanden, såväl kompis som kärleks, eller på arbetet, umgängeskretsar i övrigt, är att folk reagerar och aggerar väldigt olika i olika situationer.   Vissa som blir beskyllda/anklagade för saker och...

Av Peter - 5 april 2010 22:09

Vid tio tiden på långfredagen hämtade syster och svåger upp oss här hemma. Då hade C redan varit och lämnat J hos mormor och morfar, och det gick jättebra!! Hon skulle vara där i hela 4 dagar, vilket jag var lite nervös och orolig inför, måste jag ...

Av Peter - 27 mars 2010 20:35

Jaha ja, mitt under Earth Hour, när alla ska släcka, stänga av, spara energi m.m, så börjar JAG alltså blogga!!!! Ja, jag är väl en skitstövel då, men måste ju passa på när jag hinner och har lust!!!   Igår hämtade jag sessan på dagis och så åk...

Av Peter - 24 mars 2010 11:07

Ja, det här med bloggandet, känns mer som ett nerlagt kapitel i livet. Jag HINNER fan inte skriva, och tycker inte jag har något att skriva om heller...   Men är hemma idag, för jag kräktes igår, hade feber, huvudvärk, ont i ryggen m.m, men inget...

Av Peter - 10 februari 2010 18:38

Så sitter man då här vid bloggen igen efter en ganska lååång tid.... Känns som man nästan glömt bort hur man "gör" nu när man aldrig hinner med det. När man gick hemma och Jennifer var på dagis så funkade det bra, nästan som terapi, eller iaf en vä...

Ovido - Quiz & Flashcards