Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Peter - 29 oktober 2009 21:39

Var nere i kväll i bowlhallen för en stortävling som pågår fram till 8/11. Sessan var jättetrött, så jag åkte hem tidigare med henne, men när vi kom upp utanför dörren märkte jag att jag inte hade några hemnycklar!!!!!


Hon hade tagit dem ur min jackficka där nere, och lagt dem någon annanstans, så det var bara ner i bilen igen, och åka ner igen....Hmm..Kul..

Blev först arg på henne, men kom på att det är inte så lätt när man inte är 2 år fyllda att verkligen förstå.. Förlåt gumman att pappa blev lite arg. Sen gick allt jättebra med byte till pyjamas, välling, tandborstning, samt nattning!!!

Pappa älskar dig, min underbara lilla bustjej!!


C spelar den här starten, och som hon gör det!!!! Är sååååååå STOLT över henne!! Ska tappa upp et varmt bad till henne, så det är klart när hon kommer hem. Min syster spelar oxå helt ok, men verkar ha lite svårare, men de är duktiga båda två.!! Just nu ser det ut som C´s resultat räcker till att ligga bland de 14 bästa som går till final, men det är många starter kvar, men HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!


JAG tycker du är BÄST!!


ÄLSKAR DIG/ KYSS

Av Peter - 29 oktober 2009 10:39

Känner mig lite småhängig, trött, har ont i ryggen ,fryser och är lite risig i kistan.... men annars är det bara bra,ler..

Ska snart åka och äta lunch hos Monkan tänkte jag, sen till Coop i Bromma och köpa en god kräftsallad till i helgen.


I morgon slutar älsklingen tidigt... MYSIGT... Vi ska till PS Bowling och lämna in klot samt köpa nytt, i kväll har hon tävling i hemmahallen, jag och Jen åker dit en stund och hejar.


Ingen bowling i helgen dock, vilket är skönt. Ska däremot in på sista matchen på Stadion på söndag.. KAN ju vara sista matchen i Allsvenska på ett tag, så man får väl passa på. Vi kan ju greja kval med lite tur men då måsta vi oxå klara av Assyriska i kvalet isf... Men hoppet finns ju, likaså att Råttjävlarna torskar nere i Götet och INTE vinner guld...IGEN!!!


Efter dagis idag ska jag och sessan hem till mor o far, så sessan får träffa fammo och faffa, men nu kan ju inte fammo lyfta henne så bra, med sin opererade hand, men det går nog bra.


Älskling, tänk inte så mycket på idiotföräldern på jobbet, JAG och dina kollegor vet vilket bra jobb du gör... Glöm inte det!!

Älskar dig C/KYSS

C YA´


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards