Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Peter - 27 oktober 2009 11:38

Fan vad trist det är just nu, grått, blött och rått!!!... Usch, hatar verkligen den här tiden på året.


Pappa är på väg för att hämta mamma nu, hon fick ligga kvar över natten, vet inte om de gjort nåt mer idag.

Tydligen hade hon haft väldigt ont i natt och fått massa smärtstillande, stackars lilla mamsen.


Ska snart åka och handla lite, vi har verkligen INGETING hemma, svårt att verkligen storhandla också när man bor som vi gör och inte har större frys och annan förvaring.


Lämnade sessan som vanligt på dagis och nu går det så himla bra, hon är så duktig och jag är så stolt över henne!

Tror iofs att alla föräldrar älskar sina barn, eller iaf de allra flesta, men så som jag känner för min lilla dotter, trodde jag aldrig i mina vildaste fantasier att man kunde känna. Har en sån ENORM kärlek till denna lilla bustjej, så jag tror snart inte det kan vara hälsosamt,ler.. Hon är verkligen det BÄSTA SOM NÅGONSIN har hänt, och hon är MITT ALLT!!!!! Pappa älskar dig så otroligt mycket gumman, jag kommer ALLTID finnas där för dig och kommer försöka göra allt i min makt för att du ska få en bra start i livet.

Sen har hon ju en STOR fördel, och det är ju att inte bara jag känner så och finns där för henne.

Hon har ju:

SIN MAMMA (som älskar henne precis lika mycket som jag gör).

FAFFA

FAMMO

MOMMO

MOFFA

MOSTER (som mer och mer visar att hon vuxit och tar väl hand om henne)

FASTER (som verkligen gör ALLT för vår sessa, hon har ju "bara" två grabbar själv, så lilla damen lär få ALLT)

FARBROR TOBIAS (som inte alls är läskig längre, utan hennes nya kompis)

MIA ( som iofs älskar alla småbarn, men som hon har en väldigt speciell och fin relation till)

KUSINERNA JIMMY & JONATHAN (som hon verkligen ser upp till och som komme rhjälpa och stötta henne i livet)

+ alla andra i hallen, våra andra vänner och bekanta, så kul och se hur mycket folk gillar vår lilla "gangster".

ps. att jag inte skrev nån vidare förklaring efter fammo/faffa och mommo/moffa, är ju för såna tar ju alltid hand om sina barnbarn,ler... Men har hon en SPECIELL relation till nån av dem mer än andra så är det utan tvekan till FAFFA!!!! Men de är HELT underbara mot henne allihopa och vi kan skatta oss lyckliga som får sån fin hjälp, stöd och kärlek av alla... T A C K ! ! ! !


Är så himla, himla skönt och se de possitiva skillnaderna man nu ser på J, nu när KÄRLEKEN råder i vår familj.

Vi pussas och kramas och smeks så fort vi kan, och ibland blir sessan avis, men man ser att hon ändå tycker om det.

Så här bra borde vi haft det jämt, och även alla andra borde få ha det så här...iaf ibland, så alla får uppleva hur underbart det är!!


Med kärlek, tro och tillit kommer man fan så långt..... Finns sen också viljan kommer man hur långt som helst!!


Over n out!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards