Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Peter - 18 oktober 2009 15:21

Så är det då söndag eftermiddag, jag sitter hemma hos pappa och sessan leker och busar med sin ÄLSKADE "Faffa", det är så underbart att se dem tillsammans!! De har verkligen en speciell relation de två, det värmer i hela kroppen att se. Tack pappa för att du finns där för min underbara dotter! Ja, tack också till mamma som givetvis också finns där, men just nu är du på ljusparty hos syrran med C, så det är bara vi här nu!


Ja, jag skrev ju att de flesta förväntningarna blivit uppfyllda i helgen, och det är absolut inget allvarligt eller så, inga direkta besvikelser, och sen är ju inte helgen över riktigt ännu, så NÅT mer kanske går så som jag vill??


Önskar jag kunde vinna lite pengar nu, absolut inte flera miljarder eller så, även om det givetvis skulle vara trevligt,ler.. Men 1 till 1,5 miljon, eller 7-800 tusen skulle sitta fint! Kunna sätta in på räknings/ matkontot så vi slipper den biten ett bra tag, lösa billånet, ha till insats på boende, sätta in lite på Jennifer´s konto, kunna ge C en bra slant för allt hon köpt till Jennifer under dessa två år, även om vi FÅTT en massa av våra nära och kära också!

Slippa vända på varje krona, kunna unna sig NÅGOT extra lite så där ibland, göra nåt extra med min ÄLSKADE Camilla och kanske även med Jennifer, men vi behöver nog lite kvalitativ "vuxentid" ibland också!


Men fotbollslagen spelar ju aldrig som man vill eller tror, speciellt inte mitt DIF de sista två åren... Nåt är väldigt sjukt i den föreningen just nu och det smärtar att se.. Vi lär med största sannolikhet åka ur i år, vilket jag tar vilken dag i veckan som helst bara inte Ajk Sållna får vinna!!!! De ÄR en pajasförening, ett gäng looooosers som inte vunnit på 11 (elva!!!!!!) år, och det får gärna dröja 211 år till!!


Älskar min Camilla, min Jennifer, mina föräldrar och alla mina nära och kära!!


Tack ALLA för att ni finns i VÅRA liv!

Kram 

Av Peter - 18 oktober 2009 10:01

Nu är det söndag, med allt vad det innebär.... Åka runt till "gamlingarna" nu på f.m, sen ska C på ljusparty hos syrran, får se om jag och sessan är hos faffa då??

Förväntningarna jag hade på helgen har till stor del slagit in, kul.... Inte allt, men vem ska klaga,ler??


Återkommer kanske i kväll.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards